Dijitalleşmenin birey ve toplum üzerindeki etkilerini değerlendirmek amacıyla Erzincan Valiliği himayelerinde ve Erzincan Binali YILDIRIM Üniversitesi ev sahipliğinde 19 Haziran 2026 tarihinde "Dijital Dünyanın Kullanıcıları Üniversitelerarası Öğrenci Sempozyumu" gerçekleştirilecektir.
Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...